2011年11月3日星期四

網賺系列:收錢呀收錢呀 AIP Online Survey (AOS)!


AIP Online Survey(AOS)是我們最初玩網上問卷時便開始玩和輕鬆賺取現金卷的,平均每半年我們便可以儲夠分換到$50現金卷了,今次我們和上次一樣都是兌換了$50 GIORDANO現金卷,準備買返件秋冬的長袖衫著。

AOS的回報可能及唔上其他網上問卷網賺,但AOS勝在有良好信譽,加上其優質的客戶服務去解答我們的查詢和問題,AOS值得我們向各位推介和玩。

DWG評價AOS:風險為低、回報為中、信譽為佳。

AOS暫只接受所述年齡組別及居於香港的朋友加入:16至60歲香港男仕 或 30歲或以上的香港女仕,如果你是符合以上條件的,請按下圖加入AOS:


如果你是屬於其他年齡組別但又想加入AOS的,請電郵比我們。

至於$100百佳現金卷是早前我們網上申請DBS信用卡和網上交齊文件後獲贈的,DBS今次果然有信譽肯自動自覺寄送$100現金卷比我,不用我們費時失事去追。

放工一回到家我們打開信箱就收到$100+$50的現金卷了。網賺雖不能令你置富,但實是一項好好的「兼職」,呼應了我們一直的slogan:齊賺網上Easy錢   抵抗通賬話咁易

4 則留言:

匿名 說...

慶過火屎! 儲晒分諗住換hmv, 突然先見到佢話由尋日開始起冇得再換!! 之前連通知既email 都冇收過, 玩晒野啦! 以後都唔知仲幫唔幫呢間野做問卷好.


由11月16日起, AIP將會取消七類奬劵, 包括:

佐丹奴現金券
Body Shop 現金券
HMV 現金劵
肯德基禮券
百老滙電器現金券
豐澤現金券
UA電影院戲票

錢徒 - 1 說...

如果百佳/惠康現金卷還有的,依然值得玩AOS的

YinFa 說...

我會考慮唔幫佢做. 我屋企已經累積逾過千既超市券都未用, 要咁多黎做乜?!

寫信去話佢, 又係一貫機械式回覆, 我會覺得隔離台既跟進同回覆好過呢間好多囉˜ 我係要求<<>>通知會員, 唔係只係及早咁簡單. 連email 都冇封, 點睇到佢個通告? 早排關於"孩子的出生日期"都有email 啦

====
感謝您提出的諮詢。

本公司對帶來的不便感到甚為抱歉, 在未來的日子如有改動, 本公司必將盡可能及早通知各會員。希望剩餘的奬劵能令你滿意。請繼續支持AIP!

錢徒 - 1 說...

咁去玩Opinionbus, Opinionworld都係不錯的選擇!

我們唔會同錢/現金卷作對的, 超市卷係必需品,用唔著至多放返出去...只要佢繼續有得換我就繼續玩AOS的^.^

總網頁檢視次數