2011年11月5日星期六

安信600

如果要數近期信用卡迎新禮物回贈金額最高的,一定非安信信用卡莫屬!可能大家早已留意到安信信用卡搵了一個幾正的囡囡在各大免費報章大賣廣告了,不過我們都為大家略作簡介,看看大家食唔食到安信600

根據我們的個人理解條款
1. 首4個月內簽賬滿$4,000可以有其中一份禮物 - 如$300現金回贈;
2. 迎新簽賬接納零售簽賬和八仔AAVS;
3. 如有額外迎新簽賬$4,000,將可以有額外$300現金回贈(即係共$600現金回贈)
4. 同時初次登記申請八仔AAVS和於啟動後1個內有1次AAVS的紀錄可以有$50現金回贈


其實如果你們本身是要過海返工和出外午餐的,一個月的八仔AAVS金額至少都有$1,500左右吧?所以你4個月內的八仔AAVS金額可達$6,000或以上了,剩下的$2,000迎新簽賬只需要在4個月內完成,即係每月只需要簽賬$500或以上便可以有$600+$50現金回贈了!

所以 ... 食安信600根本是沒有難度的!(不過要忍受精明卡的核突design....)

沒有留言:

總網頁檢視次數