2011年12月1日星期四

Visa 全程簽 賞您齊齊飛倫敦

我們今天真的很忙呢!只好簡單地copy & paste內容比各位看看,條款和內容便一目了然了。

我們已登記了5張Visa簽賬receipt了,我們一齊爭過啦!今個聖誕記得用Visa卡碌卡了,懶惰少推廣的Mastercard就放埋一邊唔好理佢了。

Visa 全程簽賞您齊齊飛倫敦
由即日起至2012年1月31日,Visa卡持卡人本地或海外簽帳即可參加「Visa賞‧飛倫敦」大抽獎。本地或網上簽賬每滿港幣$100可獲1次抽獎機會,海外或網上簽賬每滿等值港幣$100,更可獲5倍抽獎機會,簽賬越多抽獎機會越多!參加者除有機會贏取HK$2,000 Visa簽賬賞(共20名)外,更有機會隨時贏取終極大獎 - 免費雙人來回倫敦機票(共5名)!立即飛身行動,贏取豐富巨獎!

詳情及登記:
http://www.visa-asia.com/ap/hk/zh_HK/cardholders/offers/Outbound_MattII_chin.shtml

沒有留言:

總網頁檢視次數