2011年12月13日星期二

慷慨的CCB

多謝CCB!之前為大家介紹的網上開戶推廣所贈送的$50 x 3 = $150百佳現金卷已收到了!不用做任何投資或是簽賬便可以有$150現金卷了!

慷慨的CCB除了贈送$150百佳現金卷外,我們都有機會問CCB再拎 $50 / $20超市現金卷的,新舊客戶只要向CCB ...


...下指示為儲蓄賬戶等戶口選用電子結單和啟動電子提示便可以有$50 / $20現金卷了!
(如只有CCB信用卡戶口就應該不合資格了)



重要條款數則:
1.推廣期由2011年10月17日至2012年1月16日 (包括首尾兩天)
2.客戶於推廣期內成功登記「網上銀行」服務、電子賬單服務及電子提示服務後,取覽其首張電子賬單即可獲取50港元百佳超級市場禮券
3.現有「網上銀行」客戶於推廣期內成功登記電子賬單服務及電子提示服務後,取覽其首張電子賬單即可獲取20港元百佳超級市場禮券

詳情:
http://adf.ly/209995/www.asia.ccb.com/hongkong_tc/promotions/banking_channels/1110estatement/?cmpid=1110estatement_hp_banner

3 則留言:

匿名 說...

我仲未收到coupon, 已做齊三樣野, 知唔知登記左e bill可唔可以選番紙bill ?
ths

錢徒 - 1 說...

應該可以轉返去paper statement,但係切記,佢的推廣只係for saving戶口不適用於信用卡戶口的

匿名 說...

今日都攞到coupon 了

總網頁檢視次數