2011年12月2日星期五

我們問永隆拎$100百佳現金卷

又是我們長話短說的時候!

早前我們已向各位介紹富邦的road show申請信用卡和交齊文件可以收取$100百佳現金卷,今日再同大家介紹永隆都會毫派$100現金卷予齊文件申請信用卡的申請人的。

只要到任何一間永隆分行申請永隆卡和交齊所需文件,可以即場獲取$50 x 2=$100百佳現金卷和另外一份無聊但得意的小禮物(我們有一隻豬豬發光風扇筆)。永隆真係慷慨!


各位可以考慮申請永隆新出的永隆銀聯雙幣白金卡,在下年的10月31日前的首$60,000簽賬可享3倍積分和其他迎新禮物。

我們覺得這張雙幣白金卡可算是永隆眾多信用卡中暫為最好的一張,而且可以再賺多$100百佳卷呢!你無理由有錢都唔賺的呀?

詳情:
http://adf.ly/209995/banner/http://www.winglungbank.com/

1 則留言:

匿名 說...

THS分享, 永隆成日都唔批卡比我, 仲好可以申請但唔使hold卡, 又可以有coupon

總網頁檢視次數