2011年12月10日星期六

荷包放定張恒生enJoy卡吧!

點解呢?因為如果於星期六和日用恒生卡在「茄多拿(cash dollar)商戶」零售簽賬滿$600或以上,除了可以致電2998 6000必中$5茄多拿外,還可以必中10x茄多拿呢!如以enJoy卡0.5%現金回贈計算,10x的茄多拿 = 5%現金回贈

你可能會問5%現金回贈+$5茄多拿不算是什麼特別吸引的回贈(但回贈還可以),但我們建議各位放定張enJoy卡在荷包就是因為恒生茄多拿商戶的種類繁多,不會想東亞節日有賞3%推廣般只規定於食肆簽賬或是百貨超市等簽賬才有3% / 8%回贈的(其他的推廣如CCB大都限定了指定類別的商戶)

下次星期六和日如果到茄多拿商戶零售消費滿$600或以上的話,記得拎定張恒生enJoy卡賺5%+$5了。

詳情:http://www.hangseng.com/cms/emkt/pmo/grp05/p19/chi/index.html

當然,大家拎張信用卡出來碌之前都要細心思量那張卡的推廣較吸引了,所以我們的荷包現在都必備東亞卡、恒生卡、花旗卡和渣打卡的,例如,假如於這2個月在食肆打算真係簽好多卡的,渣打卡的15%推廣你一定要留意了!你可以全數於食肆碌$5,500賺取$500現金卷的。


今個月和下個月各位記得爭取碌卡了(但碌完記得問朋友拎返錢啊!)

3 則留言:

匿名 說...

ths 分亨, 今日先係fortress碌左部mac book pro, 用東亞(食$400) + enjoy(食10x)

錢徒 - 1 說...

分卡碌-醒目!

匿名 說...

想去萬寧用enjoy卡,早排仲見到紫點貨品兩件75折,轉頭又無左。唔知道根據各位師兄以往嘅觀察,查實萬寧嘅紫點promotion係咪非常不定期,要捕住,定還是有個pattern可跟架呢?

總網頁檢視次數