2011年1月16日星期日

上海商業銀行TVB鈦金卡送錢!$300垂手可得,唔拎就笨了!

今日先為大家介紹一個新的信用卡介紹網 - 香港信用卡網,以上上商的正料都是我們在香港信用卡網找到的!

而家申請上商的TVB鈦金卡迎新禮物 - 我愛HK 開心萬歲換票證4張不值一提了,我們對胡鬧的講剷片是沒有興趣的,但係上商最so的係只要申請以下的東東就額外送$300比申請人:

1. 申請八達通AAVS;
2. 申請網上銀行;和
3. 申請1張附屬卡!

只要看看條款,條件就係申請八仔AAVS後只要有1次的紀錄、在1個月內開設網上銀行便可以了,連附屬卡都不用有任何的簽賬要求的!你話上商今次係唔係送錢比我們用呢?

其次雖然上商的現金回贈只有微薄的0.4%,但到超市簽賬有高達10X的獎分呢!10X獎分即係有4%的現金回贈呢!比起Citi Rewards的5X回贈 (約等如 2%回贈) 更為優勝呢!

TVB鈦金卡申請表格:

上商送錢就唔駛同佢客氣喇!快手申請喇!

詳情:
http://adf.ly/209995/banner/www.shacombank.com.hk/scb/b5_personalcard_group.html#2

2 則留言:

匿名 說...

但要留意一申請成功, 銀行便會寄我愛HK開心萬歲的4張換票証, 焗你要簽賬. 萬一在兩個月內簽不夠1500便要被扣行政費用$500
http://www.shacombank.com.hk/bankscb/pdf/b5_CRD009_ilovehk.pdf

匿名 說...

(更正上文) 但要留意一申請成功, 銀行便會寄我愛HK開心萬歲的4張換票証給你, 焗你要簽賬. 萬一在兩個月內簽不夠1500便要被扣行政費用$500
http://www.shacombank.com.hk/bankscb/pdf/b5_CRD009_ilovehk.pdf

總網頁檢視次數