2011年1月25日星期二

Recruit:返工搵食搜刮平lunch抗通脹!

今日放工拎了本重駐地鐵的Recruit睇,見到佢內頁有一個專輯係講「返工搵食搜刮平lunch抗通脹」真係值得推介比各位參考下!睇下有無長沙灣之友同我們一齊食平飯?

踏入2011年,加價潮停不了!當一直以平價超值抵食快捷的快餐連鎖店都聲稱頂不住租金物價急遽上漲要加價,打工仔搵食愈來愈艱難!這個時勢下,做生意有壓力完全明白,不過唔該各食肆在加價之餘照顧食客的胃口,不要錢收足但分量減半,或者將貨就價,出品水準直線下滑!今時今日,拎住30元去邊度食晏,可以享受到抵食又好味的午飯?早前Recruit去到港九13區同你搵食,想慳錢又有食神,齊齊出發啦!

全文欣賞和來源:
http://www.recruitonline.com/article/ArticleDetail.aspx?article_id=26499

至於Recruit的政府工空缺搜尋器真係值得向各位推介,實為巴打找政府工之首選!


詳情:

沒有留言:

總網頁檢視次數