2011年1月2日星期日

請不要歧視財仔信用卡


其實財仔信用卡好多時都有好多滄海遺珠的正o野的,除了安信信用卡外,AEON信用卡都有推出不少正正正的主題信用卡供我們申請的,除了部份信用卡有迎新禮物外,主題信用卡提供的生日優惠最為值得推薦!

我們DWG就持有以下的AEON信用卡:

1. 和民信用卡 - 持有和民信用卡除了可以在和民有訂位服務外,平時簽賬有95折優惠和2X積分獎賞;卡主在生日月份更加可以收到$100和民現金卷!生日正日當天更加有免費飲品一杯呢!故此每年的生日月份我們都必定到和民的。

2. KFC信用卡 - 到KFC使用Visa PayWave除了可以有食物折扣優惠和2X積分外,近2年我們於生日月份都收到KFC信用卡送贈的免費KFC 1人餐換領卷的。

3. AEON JUSCO信用卡 - 使用AEON信用卡可以有J CARD的優惠,例如在指定日子可以有95折優惠;但我們自申請以來其實都沒有用過張信用卡 ... 哈哈!

今日我們剛發現到AEON的東瀛遊JCB卡的優惠,雖然東瀛遊可能會比其他小型旅行社貴,但持有JCB卡可以到東瀛遊使用信用卡付款和有3個月的免息分期!同時申請東瀛遊JCB卡可以獲取到$100 x 2的現金卷為迎新禮物;卡主生日更加有額外的$100的現金卷呢!
(註:現金卷有使用限制)

假如各位打算在生日後一家人中短線旅行,在生日前成功申請JCB卡的話可以有以下的優惠:

1. $100 X 2現金卷;
2. $100現金卷;
3. 3個月免費分期;
4. 用信用卡以賺取2X積分

各位快申請AEON主題信用卡喇!

詳情:
http://www.aeon.com.hk/wps/wcm/myconnect/aeonweb/TC/main_creditcard/creditcard_list/creditcard_travel-egl-jcb.html

4 則留言:

匿名 說...

師兄申請左AEON JUSCO信用卡以來都無用過?咁咪每年白白交$20年費??
查實我都有興趣申請,因爲我有時都會去JUSCO買野,但因爲要交$20年費而我又唔肯定之後仲會唔會幫襯?!
小家嘅我想知道,斷估嗰$20年費應該唔可以好似其他信用卡咁waive架荷?

錢徒 - 1 說...

i have never paid any annual fee for all of my credit cards...要比年費的卡就不是值得推介的好卡

匿名 說...

即係話可以request佢waive嗰$20年費?good~
順帶一問,嗰D有迎新禮品嘅主題卡,係咪應該有D相關嘅條款呢?譬如簽賬要求,幾時之内唔可以取消張卡...點解個website無相關嘅條款嘅??
thank u so much for your kindly help!!!

錢徒 - 1 說...

from my exp, 未試過比JUSCO卡的年費;暫未見到佢收我年費喎~

其他詳情請問AEON吧, 因為我都拎o左幾張卡都好耐了, 無乜印象佢的條款和要求...只係佢送的優惠卷都係要幫襯唔知幾多先用到1張加上有年期限制的...不過AEON佢又唔收我年費又年年送生日$100比我洗, 點解唔keep住佢呢? AEON批卡係極手鬆的 ... 哈哈

總網頁檢視次數