2011年12月15日星期四

DWG有史以來最大筆的網賺金:$380 $____$

你可能對我們介紹的網賺如OpinionWorld(OW)OpinionBus(OB)等都通通都唔加入唔玩,但係DWG以下準備介紹的GlobalTestMarket(GTM),真的值得向各位推薦參加。

GTM和OW、OB一樣都是屬於網上問卷網賺,但GTM回報奇高,每份成功完成的問卷約有30-40積分,每個積分約值USD0.05,只要儲夠1,000積分就可以兌換到USD50(1,000 x 0.05),即係成功完成約20多份問卷便可以有HKD380左右,回報極佳!即使不符合條件完成問卷,GTM都會慷慨解回贈5積分(USD0.25),真係中又賺唔中又賺!
GTM的回報比起其他網上問卷更佳,當我們早前收到GTM郵寄比我們的支票時,打開後都嚇了一跳!原來真係堅賺USD50(HKD$380)的!
GTM $380支票
大家參加前可以參閱下圖以了解GTM的詳情

你可以選擇唔參加OW、OB或是Toluna等,但是GTM你真的要考慮加入呢!

HKD380的網賺錢你唔係唔要呀?如了解詳情後請按下圖加入GTM和進行電郵確認手續(暫只接受香港用戶加入)
 
$____$

沒有留言:

總網頁檢視次數