2009年9月21日星期一

Da Wok Gum推介: Citibank八達通信用卡!























今日收到花旗信用卡的宣傳單張, DWG細閱之下, 覺得都值得為大家還沒有八達通信用卡的朋友推介下花旗銀行的八達通信用卡:

優點如下:
1. 新客戶申請的話, 只要有增值1次的紀錄便可以有$200的八達通現金回贈呢!
2. 如果經網上申請的話, 可以有額外$50的八達通回贈!
3. 獎賞高達$500的八達通現金:
    i. 白金卡要在2個月內簽賬滿$5,000便可以有額外的$250八達通現金;
    ii.金卡卡主只要在2個月內簽賬滿$4,000便可以有額外的$150八達通現金.
4. 抽獎
5. 白金卡的卡款外型不俗, 年薪只要求約$150,000
6. 一張兼備八達通, 信用卡和八達通日日賞的信用卡, 方便之極!

缺點:
請注意有關信用卡的安全問題, 由於本身是有八達通的AAVS功能, 萬一掉了在街下就PK了! >_<

例子: 
A. 假設我經網上申請花旗八達通金卡, 只要在2個月增值1次(AAVS)和簽夠$4,000, 便可以有以下的迎新禮物:

- $200 + $50 + $150 = $400的現金獎賞了(約差不多等如10%回贈)

B. 即使你不作任何簽賬, 只要你曾有1次AAVS的紀錄, 均可以獲取$200+$50的八達通現金獎賞了! (差不多等如100%的回贈!)

詳情: http://www.citibank.com.hk/global_docs/chinese/credit_cards/octopus_card/index.html

6 則留言:

新丁 說...

我早在二至三月於網上申請了Citibank八達通卡,當時的迎新禮品還是HK$200加HK$50網上尊享.
我印象中只要有任何金額之簽賬,便可獲得HK$50網上尊享,而我在發卡一個月内曾簽低於$100的賬款,但至今仍未收到HK$50網上尊享.
我在網上已經找不到相關條文,想問問我是否做漏了什麽還是HK$50網上尊享沒這麽快回贈至信用卡戶口呢?
謝謝~

錢徒 - 1 說...

憑我依稀的記憶, 八達通的$200+$50的回贈除了要有零售簽賬外, 更要有1次AAVS增值紀錄, 你本身有無o都過張八仔卡?

建議善用ebanking/CS向Citibank查詢! 我記得我張八仔卡$50 rebate都係我要追Citibank後先至拎到的

匿名 說...

感謝網主的答復.

根據CS提供的資料,原來是我搞錯了,我當時的迎新禮品並不包括HK$50八達通卡現金.

對不起,我又有新問題...想問Citibank八達通0.5%的回贈到底是怎麽運作? 我看月結單上說我的"延至下期結餘"會在下次自動增值扣除.但當我的八達通增值時, 結餘並沒有扣掉,而是繼續延至下期.所以想問是否要等結餘累積至HK$250才可以扣除呢?

謝謝!

錢徒-1 說...

當你下次做AAVS時, 有關八仔回贈將會入返戶口的, 如你o都了2次八仔AAVS($500), 而本身有$100八仔$, 咁你該期的statement只需要比$500 - $100 = $400了

匿名 說...

Thanks for your reply~
你意思係指八仔嘅回贈結餘要儲到$100以上先可以抵扣我下一次嘅自動增值?
其實我平時好少用呢張Citibank八仔,到目前為止我嘅八仔回贈結餘仲係under$10,我仲以爲無論我嘅八仔回贈結餘有幾多,都可以用黎抵扣下一次嘅自動增值。我之前仲專登增值,以爲可以用到D回贈結餘…哈!
如果係咁,我都唔知要幾耐先等到佢將D八仔回贈結餘轉落我嘅戶口…我估我會forfeit個八仔回贈結餘多,因爲有D信用卡嘅回贈率高過佢。

錢徒 - 1 說...

不是要儲夠$100先可以回贈, 你可以打去hotline問下! 我記得以前問過CS, $200回$1的八仔回贈係要當儲夠$5時, 只要該月有做過AAVS 1次+, 便會係月結單中扣返條rebate數的; 假設你儲了$8八仔錢, 你該月有1次AAVS$250, 便可以扣返$250-$8=$242.

記住以上一直講的八仔錢不是八達通日日賞而係八仔卡的回贈, 你有問題可以再問下Citibank八仔卡的:-)

總網頁檢視次數