2011年6月28日星期二

還有2日問DBS拎$100+$100

DBS Wealth Account(WA)的送錢推廣到後天(30號)咋!

大約玩法:
用$10K去開戶兼放在戶口至少3個月,便可以有$100的現金回贈了!雖然比起上次推廣送的$200縮水了一半,但係假若你是明天去DBS再開WA打算食$100的,於3月29日前曾取銷過WA的都可以符合到條件的 (因為根據條款4,DBS只要求過3個月冷河);當然你同時開設證卷戶口等就有多$100回贈,如果你有多$100K做定期存款可以食多$200!

明天是29號了,距離deadline還有2天的時間,用$10K食唔食DBS送的$100+$100就係你的決定了。

當然我們都會建議大家先詳閱條款吧。

2 則留言:

Jerry Chan 說...

過左期, 食唔到, SHIT

錢徒-1 說...

巴打不用SHIT了, DBS又推出新的promotion又比機會你賺了
http://www.dbs.com.hk/zh/consumer/dbsw/promotion/

總網頁檢視次數