2010年11月14日星期日

日日渣打卡 盡享百佳及屈臣氏8%現金回贈



 DBS八仔卡不再吸引後,好彩有渣打卡推出8%現金回贈!只要在指定日子(星期五至日)單一簽賬有$400或以上,便可以有高達8%的現金回贈了!而且我睇條款,購買現金卷都可以的呢!

大家快快去登記你張渣打信用卡吧!

詳情http://www.standardchartered.com.hk/promo/credit-cards/8rebate/zh/index.html

* 客戶可根據其簽賬日獲享下列指定百分率之現金回贈:
單一購物簽賬額簽賬日指定百分率之現金回贈最高現金回贈金額
HK$400 或以上星期一至四5%
每月HK$300
整個推廣期HK$1,200
星期五至日8%

4 則留言:

匿名 說...

渣打白金卡有「倍味賞」,但唔肯定行政人員白金卡係唔係同樣享有「倍味賞」,所以用email問渣打,好衰唔衰唔記得叫佢地用email答,個cs用電話覆我話有,後尾見到statement發覺無,再用email話佢地有同事同我講有&叫佢地用email覆我,點知道佢地淨係好簡單回答“無倍味賞”...
唉,個cs亂咁答我,搞到我專登用佢地張卡簽簽簽,咁算唔算misrepresentation呀?有D嬲嬲地!

錢徒-1 說...

其實你可以係EMAIL投訴渣打的, 至多叫佢比返相應的coupon比你...下次一定要佢EMAIL reply保護自已呢

匿名 說...

由於好少辦理銀行業務,所以想知道,其實如果想交form去銀行又唔想排隊,係唔係可以將張form放入drop-in box?!我之前去過渣打度瞄過,淨係見到"cheque" box(寫到明係for支票)...唔知係我見唔到其他box定無呢?

想問下一般銀行係唔係有個drop-in box,定還是銀行唔會分cheque box定其他drop-in box??乜form放入cheque box都得呢?

錢徒 - 1 說...

我唔100%肯定係唔係乜form都可以放入drop-in box (即係cheque box), 如果有o的手續係要銀行看你的ID或是你要係佢面前簽收的, 咁就唔可以了! 但其他的, 如cut card、申請支票簿等等, 我都係填完form然後入信封放入drop in box的, 有乜問題銀行會同跟你聯絡的

總網頁檢視次數