2010年10月30日星期六

一「碌」送$300

我們本身對迎新禮物都係鐘情於現金回贈或是現金卷的信用卡,故此對於Compass Visa白金卡的迎新推廣我們都沒有太為意,但今日上去網頁一睇,見到CV白金卡的迎新禮物除了可以用折扣換取指定的禮物為迎新禮物外,新客戶如網上申請CV白金卡更加有6張UA戲票送呢!

條件只是在成功批卡後「碌卡」1次,假設每張UA戲票是值$50的話,咁真係一「碌」送$300呢!哈哈...

希望我們對有關條款的理解沒有出錯啦!如有興趣的請先了解有關條款或與DBS聯絡 :-)

詳情:http://www.compassvisa.com.hk/html/compassvisa_platium_promotion.aspx#
條款:http://www.compassvisa.com.hk/chi/pdf/0419CV_chi.pdf

沒有留言:

總網頁檢視次數