2010年10月24日星期日

準備好迎接總值$2650的迎新禮物?

如果您本身是沒有申請太多卡的,恭喜您!你擁有很大的潛質去問信用卡公司「拎」總值多達$2650+的迎新禮物的!可能臨近年尾加上經濟好轉,好多銀行的信用卡迎新禮物大都出手闊綽,雖然回贈比率大都是只有往常的10%左右,即是迎新簽賬要簽大約$4k - $5k左右而回贈金額大約為$500左右,但若果碰巧你近期有很多零售簽賬、八仔簽賬或是網上繳費的話,咁請不用同信用卡公司客氣了!尤其是千呼萬喚的匯豐信用卡再推出推廣了!

現在做緊$500或以上迎新回贈信用卡推廣的銀行有:

1. 渣打信用卡 - $500;
2. 安信信用卡 - $500;
3. CCB AIA信用卡 / CCB鈦白金卡 - $500 x 2 = $1000;和
4. 匯豐信用卡 - $600+$50

總共:$2650

1. 渣打信用卡 - 有$500的百佳、必勝客或是老屈氏的現金禮卷,或是其他迎新禮物;
(零售簽賬要求:2個內簽賬$4K)

詳情:
http://www.standardchartered.com.hk/personal-banking/creditcard/platinum-card/zh/index.html

2. 安信信用卡 - $500現金回贈 (零售簽賬及八仔AAVS要求:4個月內要簽夠 $5.8k)
詳情:http://www.primecredit.com/chi/card1.php

3. CCB AIA信用卡 / CCB鈦金卡 - 各有$500的萬寧 / 百佳現金禮卷
(零售簽賬及網上繳費要求:3個月內簽夠$4800)
詳情:

4. 匯豐信用卡 - $600 + $50 (新客戶網上申請) 或是 $400 + $50 (舊客戶網上申請)
(零售簽賬及網上繳費要求:2個月內簽夠$4000)

其實早前我們都收到東亞信用卡的推廣信函,又是簽賬$4K左右便可以有$500的現金禮卷,而新客更加有$150的現金回贈呢!但在網頁上還未找到有關資料,大家有興趣的可以問下東亞信用卡吧!如各位對以上信用卡有任何疑問,請同各信用卡中心聯絡啦!

建議各位要詳閱有關條款。

4 則留言:

匿名 說...

全新客戶:“… …未持有… …匯豐卓越理財信用卡、匯豐運籌理財白金visa卡、匯財白金卡/金卡/普通卡、萬事達金卡/普通卡、匯豐green信用卡、iCan卡、人民幣金卡/普通卡、美元匯財金卡或日財金卡… …”

合資格持卡人:“… …必須成功申請由本行發出的港幣個人白金visa卡、匯財金卡/普通卡或萬事達金卡/普通卡的基本卡… …”

我本身有hsbc visa卡,舊客申請都有四舊回?即係申請另外一張信用卡就可以?睇上面節錄第二段,我再申請iCan卡(=匯財普通卡?!)算唔算?

唔該!

錢徒 - 1 說...

http://www.hsbc.com.hk/1/2/special/chinese/cards/prom198a

根據我們的個人見解,只要你不是在10年4月1日曾經cut過5仔卡, 舊客申請其他5仔卡(白金、金和普通卡)兼符合迎新簽賬便可以有資格領取$400的迎新禮物了!當然新客仔有$600了!

如有疑問, 建議和5仔問清楚吧 :-)

匿名 說...

自動轉賬一問
屋企嘅電費已經做咗自動轉賬繳費,如果喺自動轉賬過數日前用信用卡交定一筆,唔知道係唔係佢扣完之後會自然用番自動轉賬呢?

錢徒 - 1 說...

應該會變返自動轉賬的

總網頁檢視次數