2021年10月31日星期日

你今日hi咗未?日日都hihi一齊hi起來

一齊hi起來!

hi幣(正名應該hi Dollar)係一種好簡單的賺錢方式,每日只需要花5秒左右就可以了!

經此連結進入hi幣的網頁,然後揀Telegram或Whatspp(我們係選擇Whatsapp),每日都可以用Whatsapp和自動機器人進行1條沒有標準答案的無聊問答,每日只需要花幾秒操作一次就可以賺到hi幣一枚,現在當前價格約值US$0.7357,即係每日用幾秒就賺到HK$5.72左右。

至於怎樣提款?我們從網上資料所得,所賺的hi幣要放一年,所以一年後我們才可以和大家分享了。

由於實在不難玩,值得投資每日花等車或空閒的幾秒鐘的時間「投資」去答無聊問題,即使可能都係得個桔都沒有什麼大損失。


我們暫時賺了32個hi幣,約值US$23.22。
每日手技:hi、1、1


如各位有興趣的,請用手機按此連結齊齊賺hi幣

另一方面,見到經濟一周出文介紹CryptoTab,如各位有耐性兼有興趣齊齊懶人掘礦賺BTC的,請按以下連結閱覽我們之前的介紹,我們依然日日都有玩賺BTC的:


最後,我們又試玩一項工具,和好早之前介紹的AQUMON差不多都係Robo-Advisor,名稱縮寫為SA,但由於我們都係剛剛試玩,所以等我們有正回報時才介紹吧,如成功推薦推薦人和受薦人有6個月的免費期玩,大家開心。

沒有留言:

總網頁檢視次數