2021年11月14日星期日

兩邊可以一齊吃,但只剩下幾日

 

「由2021年9月20日至11月19日,憑滙豐信用卡累積本地簽賬滿港幣8,000元,當中每筆達港幣100元或以上並以流動電話付款(即Apple Pay、Google Pay或Samsung Pay)的簽賬,可獲額外5%「獎賞錢」回贈,全期最多可享額外$450「獎賞錢」。

另外,如果您尚未用過滙豐信用卡於Apple Pay或Samsung Pay增值八達通,只要累積增值金額滿港幣600元,可享額外$50「獎賞錢」迎新獎賞!」

詳情https://www.redhotoffers.hsbc.com.hk/tc/latest-offers/mobile-payment-promotion/

「由2021年11月1日至12月31日,憑卡於香港萬寧及GNC累積合資格簽賬滿港幣1,000元,可享高達額外10%「獎賞錢」回贈:

星期一至日:額外4%「獎賞錢」回贈

星期五至日:再享額外4%,即合共額外8%「獎賞錢」

回贈以流動電話付款更可享額外2%「獎賞錢」回贈」

極簡單介紹內容:

兩個推廣可以一齊吃的,即係用手機支付(如Google Pay、Samsung Pay等)可以去萬寧「消費」,就可以兩個推廣都一齊lap。

萬寧如想獲取最多獎賞錢回贈係簽$7,500;手機支付推廣最起碼簽賬係$8,000(最多$9,000),所以如大家去完萬寧用咕高/三叔/蘋果Pay「消費」,還要同樣用手機支付消費多$500就可以,但要留意每筆手機支付消費要至少$100起。

剩下的時間不多,應該要今日本星期五就要去萬寧「消費」的了,而且建議用有1%回贈的Red卡而不是用白金或VS,因為萬寧今年已不是「賞家居」商戶了。

詳情https://www.redhotoffers.hsbc.com.hk/tc/latest-offers/red-hot-shopping-special/mannings/

沒有留言:

總網頁檢視次數