2021年10月3日星期日

除了「大媽鑽」外,原來還有「大媽青」都有5%的!

好正!討論區果然多高手,好快就找到好嘢要和大家分享分享了。

中銀信用卡果然多好嘢!除了中銀SOGO VS用Google Pay有5%現金回贈(上限為$100)、大灣區鑽石卡(aka.大媽鑽)用云閃付有4%現金回贈等外,原來大灣區青年卡都新加了在香港的日常零售消費都有5%現金回贈,5%現金回贈上限都係$100;即係假如玩爆了SOGO VS Google Pay的5%上限,可以立即用大灣區青年卡的5%現金回贈補位。

而且,大灣區青年卡是十分之方便,因為好多時去食肆都不可以用Google Pay / Alipay / WeChat去結賬,我們用大灣區青年卡直接碌卡就可以有5%現金回贈了,相信而家大部份商戶都收銀聯的。

─ 5%現金回贈香港、澳門及內地消費5%現金回贈(每月回贈上限HK$100),請按此閱覽推廣詳情

詳情https://www.bochk.com/tc/creditcard/details/cobrand/cobrand/gbayouth.html

沒有留言:

總網頁檢視次數