2020年5月8日星期五

暫時最好的八仔AAVS推廣,至少可享3.4%現金回贈(作出少少更新)

玩法好簡單,只要持有建行的八達通銀聯雙幣信用卡,在指廣期內每月零售簽賬達$5,000或以上,當中的八仔AAVS金額就可享5%現金回贈,每月的上限為$150,即係拍八仔達$3,000就到cap;至於其他的$2,000要求,如不想煩的就全數用「好朋友」─ 八仔App拍八仔,拍夠20日就可以到cap了(default係set了$250的,所以是$250 x 20),但回贈比率就下降到只有3.4%現金回贈。

如不怕麻煩的,可以考慮和以下的「想網購及流動支付加倍興奮,賞您高達10x積分獎賞」推廣一齊玩,但係網上簽賬要符合條件就要單次簽賬$200起跳,而且Google Pay好似還未可以加上建行銀聯卡,Android機用戶只可以靠雲閃付App嘟嘟了,可以和Circle K最新的推廣一齊玩。

但是,我們都是捨難取易,用「好朋友」拍20日的AAVS就算了。


如本身已持有建行的八仔卡的,啟動八仔AAVS十分之簡單,只要經八達通App就可以立即啟動。

(其實八仔可以提升AAVS的金額到$500的,但係我們沒有這樣做,是因為想留quota用來下次食八仔的提升金額promo)

按此閱覽詳情和登記。

沒有留言:

總網頁檢視次數