2016年7月16日星期六

不吸引的推廣!


看到渣打卡和交銀卡最新的推廣,真是無言以對。

一向以來我們對於低過5%回贈的推廣大都置之不理,但近日好似沒有什麼吸引的推廣可以介紹,唯有都簡略地介紹下,不過玩就應該不會玩的了,尤其是渣打的什麼「(高達)食肆18%現金回贈」的推廣簡直是搵ben seven的推廣。

渣打的推廣簡直是垃圾,玩文字遊戲當客戶係傻仔!不過如果登記的話,行政白金卡係首選,因為有1%現金回贈。

詳情:
http://adf.ly/209995/https://www.bankcomm.com.hk/tw/creditcard/new_merchant_offer.html
http://adf.ly/209995/https://www.sc.com/hk/zh/campaign/wow-summer-2016/

補充:
不過,交銀卡的推廣一定要登記,因為我們會用富衛銀聯卡玩富衛的Savie,話唔埋可能會有額外驚喜

3 則留言:

匿名 說...

d信用卡成日搞埋d複雜野, 又要分階段, 越來越難玩, 又要用到幾多幾多先得額外回贈 , 仲要限飲食, 除非成日飲飲食食 , 幫公司買野. 否則一般人好難玩.

交銀個promote, 我都打算照登記, 看看有否額外驚喜!!!

錢徒 - 1 說...

而家銀行的推廣好難玩回贈又少,唔可以好似前咁買券搵到到,而家的回贈根本搵唔到食,不過可以慳返o的時間。

匿名 說...

Ben Seven 和 Mild Seven 是否姊妹品牌呢?

總網頁檢視次數