2019年12月30日星期一

(密碼:2cxk) 開戶可享$500及額外$100獎賞呢!推廣延長到1月3日咋

為了迎新新一年的來臨,今日再為大家一個win-win的推廣,受我們推薦開戶可以有額外$100現金獎賞 或 抽獎,抽獎最高可獲1股Amazon(價值約HK$14,000)或最少抽中美團1股,而有關開戶獎賞計劃是到明天1月3日,所以各位要玩就要快了。

首先,新客戶開戶後可享最多$500現金獎賞,只要在App開戶及在開戶後經fps傳入$20,000或以上,資金並保留在戶口達90日或上就可享有$500現金獎賞了。

即係用$20,000放90日就可以有$500+$100=$600的現金獎賞了。

各位先留意以下3項推廣:

1. 「首次存款高達10厘息獎賞」
2. 開心Share 齊齊領取禮品無極限」
3.唔抽唔知時運高 抽中就知有幾SO」

1. 「首次存款高達10厘息獎賞 」

推廣期:2019年10月01日 至 2020年01月03日 

活動詳情 在推廣期內,新客戶完成以下條件可獲相應獎勵: 
1. 成功開戶可享一世美、港股免佣 
2. 首次成功存款 / 轉倉達HK$10,000 - HK$19,999即賞HK$250獎賞 
3. 首次成功存款 / 轉倉達HK$20,000 - HK$49,999即賞HK$500獎賞 
4. 首次成功存款 / 轉倉達HK$50,000或以上即賞HK$500獎賞及30日港股LV2串流報價(價值HK$388)

玩法好簡單,是不是?

好了!戲玉來了,如想一齊玩win-win推廣,大家只要經我們以下的連結受薦開戶,又或者開戶時在推薦碼一欄輸入:2cxk


或按以下連結:
https://m.usmartsecurities.com/u/020000mf0a

就可以有額外$100現金獎賞

2. 「開心Share 齊齊領取禮品無極限」
「受邀者: 成功於線上或手機程式註冊及提交完整個人資料可獲港幣100元獎賞券」



3. 「唔抽唔知時運高 抽中就知有幾SO」


如大家想玩抽獎贏股票的,請按以下受薦連結開戶:

請留意推薦碼一欄是否已輸入:2cxk

以上的推薦獎賞只可以兩揀一的,所以一向手臭的我們都是揀了額外$100現金獎賞作為受薦獎賞了。

由於(#1) 開戶$500獎賞的推廣亦暫只到1月3日,所以各位如果已準備好開戶的,請盡快下載uSmart Securities App和進行受薦手續。

反之如想玩(#3)「唔抽唔知時運高 抽中就知有幾SO」就可以不用急,因為推廣到下年的2月17日,但就要等下一年是否有新的開戶獎賞了。

沒有留言:

總網頁檢視次數