2012年1月5日星期四

好事一不離二,再食多$50吧


昨天先提及安信PC VISA卡申請AAVS都有$100現金回贈,原來同屬渣打集團的MANHATTAN信用卡都推出了AAVS的推廣,即使你食唔到安信PC VISA $100現金回贈渣打都送返個安慰獎 - $50超市禮券比你。

記住31/3前申請和至少有1次AAVS紀錄。

(但請注意,我們不肯定安信和MANHATTAN卡的AAVS八達通公司會否count as同一間銀行 / 金融機構,最好打去八達通熱線跟CS確認,不然可以分開食又或者只食你認為好味的推廣)

詳情:http://adf.ly/209995/http://www.manhattancard.com/chi/aavs.html

3 則留言:

匿名 說...

版主想請問我已經有1張八達通用緊恒生AAVS,咁我如果申請安信時同時set佢作AAVS:
(1)如果佢批卡,我應該只被扣20,但安信會比我100,對吧?同時我唔使向恒生及八達通公司事先申請取消AAVS,對吧?
(2)如果佢reject我,我張八達通仍然可以用返恒生AAVS,對吧?

好似好復雜,還希望師兄給予指點。

錢徒 - 1 說...

複雜問題用簡單方法解決:
每人可以有3張八仔AAVS+1花旗8仔+1DBS ATM
1. 去MTR買張普通版八仔(八仔B)
2. 用八仔B申請安信PC食$100
3. 搞掂

如果你真係要用你的煩方法用同1張八仔...成功轉到去安信會扣$20轉會費...不用先取銷恒生AAVS的,只要向安信申請時佢自動識轉的

匿名 說...

Tks, you are very helpful.

總網頁檢視次數