2018年12月31日星期一

市面又多張有2%現金回贈的卡了!就是Citi Cash Back Visa卡!

初看條款,好似沒有exclude好多東西,即係話現有Cash Back信用卡客戶,網上登記後大部份零售簽賬都會有2%的現金回贈,再加上本身在食肆或酒店已有的2%現金回贈,即係在坊間已近乎無敵的了。

由於Cash Back Visa本身在PayMeAAVS等都有1%的現金回贈,即係話,理論上 ... 唔 ...

但由於額外回贈係好耐先至存入戶口 ─ 「額外簽賬回贈將於 2019 年 8 月 31 日存入合資格持卡人之賬戶內」,所以大家都要冒險一試了。



全球食肆及酒店簽賬回贈

其他外幣簽賬
回贈

首年年費豁免






我們會嘗試的玩法就是會$2,000 PayMe by 八仔信用卡去獲取15%九巴回贈;尾數就是用Citi Cash Back卡嘗試獲取2%現金回贈。

如果本身是沒有Cash Back信用卡的全新花旗信用卡用戶,新客戶都有額外$1,000的簽賬回贈作為迎新禮物:

─ 新客戶專享:高達$3,000限時簽賬回贈(包括迎新獎賞$1,000簽賬回贈及限時2%簽賬回贈計劃高達$2,000)

💙其實花旗即係送錢的,因為據我們所了解,可以用PayMeWeChat等去滿足迎新簽賬,新客戶根本唔難就達到簽賬要求賺花旗的$3,000的 💚 按此網上申請Citi Cash Back卡 💚

沒有留言:

總網頁檢視次數