2017年3月20日星期一

網上現金又收$50!久違了的OpinionBus!$__$


OpinionBus都是曾多次收款的網上問券,不過曾經有段時間OpinionBus沒有付款,穩陣起見都沒有再作推介。

不過,近一兩次OpinionBus收款都幾順利,不錯;而OpinionBus的優點就是每份問券的積分值頗高,一份問券平均有100-150分,而儲夠210分就可以有收到$20,即是大約做1.5 - 2份問券就可以收到$20

今次我們儲夠510分就換到$50

如果之前沒有加入的,請按下圖免費加入OB:


不過,近來好似好少介紹信用卡推廣,真的!因為唔知有乜好介紹,交銀銀聯卡的最新推廣都是只有約2%現金回贈($600 / $30,000) + 0.8%積分(交銀正裝銀聯鑽石卡在指定條件下有2X分),唉!點介紹呀?

玩網上問券賺下午茶錢好過吖!😁

2 則留言:

匿名 說...

Hello, may I know is that a must to submit my ID details for cash redeem?
I had done enough survey to redeem cash but waited for 1 month still nth happened...

錢徒 - 1 說...

遲了不少先覆不好意思

Opinionbus有時係會跳制的

我試過遲了半年先收到錢

耐心等候

驚的就在未收到錢前就暫停玩直到收到錢先再玩:)

總網頁檢視次數