2011年2月17日星期四

網上賺錢系列:撳錢!!!Incentria!

PayPal收款圖
唔係個個都有裝now TV去玩「撳錢」!不用怕,我們都可以係網上「撳錢」的!我們於3個DWG網上提款機分別成功撳錢,金額為: USD7.90HKD20了!

除了係NEOBUX上成功撳錢外,我們都係另外2個提款機成功撳錢了!

1. opinionbus調查快車已取代 HKPOLL成為我們最喜愛玩的網上問卷公司!調查快車網上問卷的積分回贈高,只要成功完成 2+份問卷便可以儲夠210分去換取HKD20回贈了!所以我們在此推薦調查快車比各位巴打!


OB每份完成的問卷約有100積分
2. 其次,繼上次介紹網賺新提款機 - IncraseBux (IB) 外,我們再一次介紹新的網賺提款機 - Incentria (IT)!我們剛剛從 IT身上成功撳了 USD1.00 呢!IT每天提供8-10個約值USD0.001-0.002的廣告,每天便可以賺取約USD0.01左右吧!當儲夠USD1.00時便可以成功收款了!IT的玩法和其他PTC提款機差不多,都是click and earn,只係click廣告後會有一個圖示要你去確認先可以成功收款的!撳錢就係咁容易的了!

3 則留言:

匿名 說...

Hi,我係上次IR留言那個人哦.
其實除左Incentria, 可以順便推介clicksia 呀, 因為呢兩間都頗有信譽, 而且屬於同一間公司擁有.

錢徒-1 說...

我們的practice係首先身先士卒, 確定收到$先至post上DWG話比兄弟知, ClickSia(CS)我o地較後先至加入所以還未夠$1起錶提款呢! 我想真係收到$後先至介紹呢, 不過CS和IT的介面真係好相似, 原來係一間公司所有, 謝謝您的資料

如果各位有興趣想爭先加入CS的, 可以按以下的link加入:
http://www.clicksia.com/ptc_ads.php?ref=dawokgum

其次我O地都玩緊ifBux, 但未收到錢, 有興趣的都係按此加入:
http://www.ifbux.com/?r=63676

Nothing 說...
網誌管理員已經移除這則留言。

總網頁檢視次數