2011年2月2日星期三

網上賺錢系列:農曆年推介新玩具!IncraseBux!

新一農曆年快到了!我們先祝各位 新年快樂!心想事成!財息兼收!

新一年,我們都收到網賺送比我們的新年財 - USD1.94 了!我現向各位介紹新的網上提款機:IncraseBux (IB)

IncraseBux 第1次收款圖
IB都係網賺PTC的一種,玩法和 NEOBUXonBux 等無大分別,IB每天都會提供5個約值 USD0.07-0.08 的廣告click and earn!即是每天約賺到 USD 0.035-0.04左右喇!

只要到 IB click廣告後由佢去 load 大約30秒左右,見到account credited的字樣便等如已成功了!每天只要花 2-3分鐘便可以成功收款了!當儲夠 USD2.00 便可以成功第一次要求付款,網上Easy錢就袋袋平安了!(IB唯一不好的缺點便是如不選擇付款upgrade戶口,普通戶口提款需時約30個工作天!要耐心等候呢!)

當然我們不能不提的是 PTC 都送了新年財 -  USD0.52 比我們DWG了!其實 DonkeyEmails (DM) 都第4次送錢比DWG了,不過還在提款當中故此不能在此show比各位看了!:-(

DWG的農曆新年財!
我們在此呼籲各位,快快加入必賺的網上提款機: IBPTCDM 喇!

3.↓ 按此加入PTC ↓



大家可以了解我們之前的網上賺錢系列以了解多些網上Easy錢$___$

2 則留言:

匿名 說...

Hi, 版主
我想你不要推薦 IncraseBux 比較好, 否則可能得不償失. 請留意 TOS 5.9

http://www.incrasebux.com/terms.php

錢徒 - 1 說...

Thanks! 巴打你好勤力呢連咁細微的地方都留意到, 不過我都會嘗試下繼續玩IB, 就我o地身先士卒犯禁下先 ... 我o地平時都係主力推介NEOBUX, PTC和onBux, 其他都係略略帶過吧 ^_^

總網頁檢視次數