2010年8月22日星期日

近期戰蹟 DWG網上提款成功 :-)

DWG雖然休息了數個星期, 但我們對於PTC網上賺錢係唔會偷懶的, 每天只是花數分鐘加上適量的耐性和恒心, 短短3星期內我們分別於PTC和網上問卷共收到US$5+和HK$20了 :-)

1. NEOBUX

2. Donkeymails

3. HKPOLL
按圖放大
團結就是力量! 如各位對以上的網上提款機有興趣的, 請快快按以下的連結經我們推薦加入DWG網上賺錢的大家庭呢!

1. NEOBUX (強烈推薦) (2011補充:NEOBUX不會再作推薦加入!)


3. Donkeymails (推薦) 大家可以參閱乞兒部落介紹DM的玩法和運作 :-)
按此加入 (click後揀sign up)

3 則留言:

錢徒 - 1 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

hello 我最近試用Neobux
但點解每次click只有$0.001us 而唔係$0.01

錢徒 - 1 說...

我都係近幾日留意到NEOBUX改了EPC(earning per click), 由US$0.01->0.001! 跟住我瀏覽NEOBUX的forum, ADMIN真係改了玩法...http://www.neobux.com/forum/?/3/

所以我都留了POST上去NEOBUX投訴! 不過我人微言輕反對的作用不大! 鑑於此我會係度勸各位唔好click NEOBUX住! 靜待NEOBUX會否有進一步的改革 ... 希望其他下線都係度睇到我呢個勸戒吧

總網頁檢視次數