2019年1月26日星期六

什麼!?用1萬放一年可穩賺$1,200?


集友銀行原來有一個好吸引的推廣,開戶口豪送$1,200。

如果大家自己或身邊的親友是從事以上指定的職業,可以拎住工作證或者糧單證明自己是屬於以上職業種類的,然後去集友銀行用$1,000開立「好自在理財戶口」,後分5期收取最多$1,200的現金獎賞。

當然,有一些事項是要注意。

由於開立的是「好自在」戶口,所以戶口結存是要有1萬或以上,所以即使是用$1,000開戶,但之後就要維持戶口結餘有$10,000或以上;其次,開戶時必需要同時開立和登記fps。

推廣就是咁簡單!集友這個推廣簡直是送錢 💚

如大家食唔到都要推介身邊的朋友去開戶和食!街外錢千祈唔好同集友客氣😇 我們都介紹了身邊合資格的朋友去開戶。

詳情https://www.chiyubank.com/chiyu/news/20190112_04_tc.pdf

2 則留言:

匿名 說...

已打過電話查詢, 銀行話二月頭時候已經額滿, 唔再接受申請, 呢次推廣已經完結 (即使未過推廣期)

錢徒 - 1 說...

早起的雀雀有蟲吃

銀行收夠數就自然收埋呢啲蝕錢的推廣了

總網頁檢視次數